Charlotta de Miranda

Handelsbetingelser


Generelle oplysninger


Charlotta de Miranda

Indehaver af Mirandafoto

8530 Hjortshøj

Hjortshøj Møllevej 185

Telefon: +45 23 26 96 68

E-mail: kontakt@mirandafoto.dk



Priser


Hos Mirandafoto tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Vi forbeholder os retten til at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages samtidig forbehold for udsolgte varer hos leverandør.



Betaling


Mirandafoto modtager betaling kontant, ved bankoverførsel og via MobilePay. Alle beløb er i DKK og inklusive moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.


Betaling for fotosessionen sker på dagen, hvor vi fotograferer. For digitale fotografier gælder det, at du betaler efter fotograferingen, men før billederne frigives til download. Det gør de, når betalingen registreres. Betalingen for rammer og printbilleder sker, når varerne er klar til afhentning eller er afsendt.


Trækkes pengene ved en fejl, før varerne er sendt afsted, kontakt da Mirandafoto på e-mail adresse: kontakt@mirandafoto.dk.



Levering


Ekstern leverandør står for leveringen af billeder og rammer, og det sker igennem fragtfirmaerne GLS eller PostNord. For store pakker Danske Fragtmænd A/S.


Du kan også afhente billedet efter aftale på adressen 8530 Hjortshøj, Hjortshøj Møllevej 185.



Leveringstid


Leveringstiden estimeres til 1-3 uger alt afhængig af den enkelte opgaves specifikationer.



Reklamationsret


Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen. Du skal reklamere rettidigt, det vil sige inden for 14 dage, efter du har opdaget manglen/fejlen. Mirandafoto vil dække returneringsomkostningerne i et rimeligt omfang.


Indsend først billeder af de pågældende fejl til kontakt@mirandafoto.dk. Derefter modtager du et løsningsforslag, såfremt fejlen vurderes at være en produktionsfejl eller en fejl i produktet, som ikke bør opstå inden for de to første år. Skyldes skaden fragtfirmaets behandling af produktet, diskuteres reklamationen med dem ud fra fejlene på billedet.


Der stilles kun garanti for kvaliteten af fremkaldelser af digitale fotografier, hvis disse bestilles gennem Mirandafoto (printleverandører printer med forskellige kvalitetsmæssige resultater). Mirandafoto garanterer, at kvaliteten er høj fra egen leverandøren. Det gælder de rette farver og topkvalitet inden for fotopapir, lærred, rammer osv.


Alternativt kan du medbringe varen til adressen 8530 Hjortshøj, Hjortshøj Møllevej 185 efter aftale.


Læs mere om din reklamationsret på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside:

https://www.forbrug.dk/raad-og-rettigheder/forbrugerleksikon/reklamationsret/



Fortrydelsesret og returret


Det gælder, at varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer, eller som har fået et tydeligt personligt præg, ikke er dækket af fortrydelsesretten. Mirandafotos fotografier tages som dækket af dette, og derfor kan du ikke få pengene retur for det arbejde, der er gået i at fotografere og redigere billederne.


Der er 8 dages fortrydelsesret på billeder og rammer fra leverandør efter produktionen påbegyndes.



Ved returnering og reklamationer


Varen skal sendes eller bringes til:

8530 Hjortshøj, Hjortshøj Møllevej 185


Mirandafoto skal først meddeles om ønske om retur, før returvarer godtages. Er varen pakket og behandlet forsvarligt, dækker Mirandafoto returfragten.



Refusion


Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af registreringsnummer og kontonummer eller mobiltelefonnummer til MobilePay, så det aftalte beløb kan overføres. Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen – for derefter at blive slettet igen.

I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.



Klagemuligheder


En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus.

Link: https://kpo.naevneneshus.dk/Public/Home/ChooseLoginProvider?returnUrl=https://kpo.naevneneshus.dk/External


Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores e-mailadresse: kontakt@mirandafoto.dk

Denne hjemmeside benytter cookies. Ved at klikke på ‘Godkend’, eller navigere videre på hjemmesiden, godkender du vores brug af cookies.

Læs mere
Godkend